one goal closer, half a finger gone ..

oj de är nästan så att man skäms.. skulle ju komma igång med bloggen här i kalmar igen, dock är de mycket annat som händer o sen har jag ju ett liv o sköta så bloggen hamnar tyvärr lite längre ner på den listan..

Kan ju iaf berätta att jaag har varit en duktig jävel som har skrivit in mig på körskolan ! Mona trodde ju inte att de var några problem o få körtkortet i februari/mars .. dock vet hon ju inte mina englandsplaner än men de ska la dock lösas.. Har även slagit på stort o lagat egen minestrone soppa.. kunde ju blivet lite bättre dock känns de alltid som maten blir SÄMST jämt när man lagar till en person .. lyckas ju alltid laga för typ 100?  skulle ju iaf skära upp ett bröd som inte riktigt hunnit tina upp.. o vips så var de blodbad här på arrheniusgatan.. nu efter 2 timmar har de la lagt sig lite , dock är jag ett finger fetare men en hand fattigare ?!

annars har de inte hänt så mycket mer.. jag lever ju fortfarande som ni ser !

Nu jävlar väntar en fet lång jävla dusch !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0