don't bring flowers after im dead.

sicken underbar helg, mor o far är ju i turkiet denna vecka men kommer hem imorgon :) Så passade på att stanna kvar i Kalmar och fick även lite sällskap av min finaste pojkvän o vovvsingen :)

Sötnosen kom med en as fin blombukett , inte helt fel måste jag säga :) Sedan hann vi göra stan lite och även hansa med under helgen .. Blev lite IKEA o city gross med för den delen ;)

Så helgen har varit mer än kanon, längtar verkligen tills varje dag kommer bli så underbar, bara om de fanns mer jobb i kalmar så skulle jag inte klaga :)

Studie dag idag, inte fel det heller.. Så sitter hemma nu och är fortfarande hundvakt :) Blir lite gym när Henrik slutat jobba sen lite gos efter de med hoppas jag :)

jag klagar inte på att vara kär, livet är för underbart just nu !

Götet nästa helg med, liseberg, halmstad, varberg och ULLARED ! inte en dålig helg måste jag säga !

TAKE CARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0