trubbel i paradiset

klagar , känns som de är allt jag gjort dom senaste dagarna .. 
livet känns hårt denna vecka..
Legat hemma o vatt sjuk, jobbat lite grannar, byggt ett grymt pepparkaks slott i skolan med mina bruttor, hunnit få världens beslut ångest om rugbyn nästa månad, biljetterna ska köpas imorgon .. Köniningen börjar vid 5 och kan hålla på till whenever .. förra årets släppte dom biljetter 03.00 .. vene om de känns förjävla kul o sitta ute i minusgrader sen att börja skolan klockan 07.00.. 
sen jobb till klockan 15 på lördag , ett kalas direkt efter för att fira min sötnos far , sen en snabbvisit hem för att byta om o fixa sig för 18-års fest för söttildur !

Jaa , antar att ni fattat mitt dilemma, vene när jag ska hinna sova, vila egentligen .. borde la lagt mig nu för att få sova på mig ett par bra många timmar.

En sak är spikad iaf, körskolan för första gången imorgon .. känns lite spännande , eller första teori lektionen iaf , men kul ändå:)

O bara för att jag liksom måste berätta så har jag nyligen satt ihop en lampa, all by myself ! HAHA.. finns faan gott om hopp om mig med :)

Take Care peeps !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0