one problem less!

sitter i lägenheten just nu .. ruttnar bort förövrigt.. lyssnar på big citylife, mattafix! sjukt gammal låt , men såäre, kommer ju så dåligt med låtar nu för tin så då får man dra ugång dom gamla;P

har tagit bort en 100 kilos sten från mitt bröst, känner mig lättad.. Om 2 månader slipper jag vara mamma till någon annan .. 2011 ska bli en sjukt bra år.. längtar redan faktiskt, det här året har ju inte precis varit som jag tänkt mig, men idag är jag stark .. Det börjar gå sjukt bra nu !

imorgon blire skolan 3 timmar, sen körskolan förjäävla många timmar, ska beta ett par pärmar kansker ngt dataprov. Ja jag har ju inte bosatt mig där än så kanske dags o börja?! skulle va gutt o ha sitt förbannade kökort när man fyllt 18! Men vafan, gammal som jag börjar bli(ångest för de oxå) så ska de nog lösa sig!

Har tänkt på det här med ålder ett bra tag nu .. känns som jag är 102 och har ett par år kvar? vad händer? alla småttingar börjar bli stora , alla "stora" börjar ta tag i sitt liv, skaffa jobb, familj osv.. Sjukt ! Saknar gamla tider med, spenderade nog fan för mycket tid för fotbollen förr, tyckte jag då, nu gör jag fan ingenting mer än att saknar mitt "gamla" liv.. Alla vänner, känlsan att komma hem till hemlagad mat, alltid ha någon vid sin sida.. Ja fan , de är grymt svårt och tufft för sig självt o flytta hemifrån i gymnasiet, vissa dagar älskar man de, andra vill man bara gå hem o dra täcker över huvudet och stanna där tills fredag eftermiddag .. men man kämpar på ! enda lyckan nu är att jag är ett hyffsat riktigt boende. nu är allt lite lättare !

Uppdaterar dåligt men har tydligen jävligt mycket på hjärtat, får ta tag i de !

Pusspåer !

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte gammal!! Du är ung och fräsch och har heela livet framför dig ;D



Menar du att jag är en av de stora som tar tag i mitt liv? ;)

2010-10-28 @ 15:48:27
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0