HEY IM STILL FUCKING SEVENTEEN!

well what to do när tiden inte räcker till, skulle dratt ett inlägg i måndags och berättat om helgens bravader, eftersom jag äntligen har något att berätta nu .. men så sitter jag här, onsdag kväll typ. Snabb som blixten!

Lediga igår för att nämna, klagar inte alls.. Körskola i måndags med, var på liljas och bytte däck, tryckte på alla knappar i bilen och kollade i motorhuven.. Vem fan ska lära sig allt där i ? Har ju iaf kommit en bit på vägen nu så körkortet känns inte så långt ifrån ändå, hopp finns de ju iaf .. Även om jag önskade att jag hade haft körkortet idag då jag skulle traska hem från skolan .. Gick aldrig ens med på att trotsa regnet så åkte buss ist .

To the point. I Lördags blev det jobb som vanligt, efter det direkt kalas för hjärtats far då jag skulle köpa lotter till han, lotter blev de och en liten fråga om 18 år.. well well, inte så noga så fick köpa dom ändå.. Sen på kvällen vankades 18 års fest , tilla gullet var en utav dom som fyllt år, blev lite cola, vin, smycken och en chokladbolsspenis till henne i födelsedagspresent !:)

Sedan vart det lite ös på att , trotsade åldern och drog till metropol som hade 18års gräns .. Gick in som ingenting, hade kul en stund .. Sen gick de mest utför.. Dock gick jag ut självmant efter 1 timme.. kändes helt å hållet jävla fel.. Vem fan vill att 50+ gubbar ska sitta o titta på fulla tjejer när dom dansar . nefan!

skämdes lite i söndags, haha , men thats the way . Någongång måste de ju va mitt fel med..

Som alltid lyckas de bli en vecko berättelse. Men så är de när man får tid över ibland. Imorgon står det Malmö på schemat iaf, CHOKLADFABRIK är det som gäller. dock lockar det inte just nu .. ska åka från skolan 05.45.. wiiiiie !

Take Care peeps !


(Tog lite bilder på ESV;n idag som vi photoshopade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0