to impress !

vem vill klaga men jag vill hem ! haha..

har ju varit svinduktig idag ändå.. hunnit städa hela lägenheten.. till och med moppat och dammat.. varit på körskolan i 2 timmar och fixat lite, känns skönt och varit där iaf . Hunnit traskat jävligt mycket med eftersom jag inte kan cykla längre .. Sen även skulle jag varit och hämtat ut min box till tv:n som kommit, vet dock inte riktigt vilket okq8 jag ska till ^^ testar ett imorgon och ser om de är rätt ;)

straxt blire en varm dusch ! hade tänkt badat istället men hade nog inte orkat så länge eftersom jag blev såå jäkla varm av o städa, men en dusch fåre bli iaf ! sen blire bädden !

Nighty Naghty !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0