körkortsteori och punka!

sitter i skolan och tare lugnt.. ruggby idag för dom som ska gå och vi andra slutar vid 2 eftersom allt är schemabrytande då. Klagar inte precis :)

Veckan har bara sprungit förbi, vatt på körskolan 2 dagar denna vecka.. ska idag och imorgon också. Duktigt nog ! Första körlektionen på onsdag nästa vecka, shit pom frit !
Fick ju även med mig boxen till kalmar, med alla bra tvkanaler.. som lyckades vara trasig ?! what the f! Inte okej tele2! ska iaf få en ny snart, kanske bra och vatt utan tv denna vecka egentligen så man fått lite gjort ;d

Även lyckats dratt på mig en punka.. Igår efter körskolan .. Så någon har tydligen inte bättre saker för sig än att punka mitt däck. Som att inte alla fattar att jag vill ha körkort ändå, näe men de var ju bara att traska hemmåt med cyklen bredvid. KUL!

Straxt lektionen sen hem .. storstädning idag .. får ju finbesök i helgen .. Och när mammsen kommer äre bäst man verkligen städar ordentligt ! Hon borde fan komma oftare, för då städas de iaf ! ;)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0