HÖSTLOV !

höööstlov, jag klagar verkligen inte, inte nånstans faktiskt !

en underbar måndag utan plugg och utan kalmar, hunnit med och känna allt för mycket höst och skogsluft , att andas ren luft rensar fan hjärnan bra !


Blev en tidig morgonpromenix till mammsen jobb för lite frulle, sen blev det en vända (dock mest prat) på gymmet, efter de blev de lite aaasgooo massage på rygg och nacke som var välbehövligt, hela kroppen snurrade fan efter åt av bara avkoppling.. Efter åt blev de hem en runda, rensa garderoben där hyffsat mycket skit åkte ut, sen en vända till i skogen med tilla o vovvarna och mycket snack, gott snack helt enkelt! För en timme sen färga jag håret med, behöver jag berätta för er hur chockad jag själv är över hur mycket jag hunnit med ?! skönt med lov då menar jag!

Helgens bravader skulle blive rookie, dock blev det att jag avstod drog lite filmmys med mitt hjärtegull och en bio på lördan i ohamn, första o sista gången antar jag ^^ Men "the social networker" var ju inte superkass iaf .. dock inte bio film..

now u know !

och bara för att, den gamla stationära datan la av idag, bara liite tur att jag tog alla bilder därifrån förra helgen.. och tur var att den bärbara funkar här hemma, annars hade de blivet ett datorlöst loov..

c ya when i c ya !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0