when there is no time ?!

attans oxå att det nästan ska hinna gå en vecka innan jag slänger in ett nytt inlägg.. dock har jag flera orsaker och kommer vara borta ända till sönda med så sen får vi se hur de går :) kanske hinner slänga in några då och då :)

började iaf i måndas med att istället för att gå till skolan gå till kullzénska cafet som jag nu har APU på i 2 veckor :) Går kalasigt och trevlans är dom allihopa,härliga brudar ! :) Känns mer som att baka lite hemma istället för ett helt café men kul äre :) (okej, man bakar ju lite större satser än vad man gör hemma såå ) ..

 

Igår tog jag också en trevlig tur med Karin då vi skulle leta b-day present till mallis som blir gammal om några dagar ;) Så efter shoppandet drog vi till Zorbas o käkade bufé o grejer, lyxade till de rejält med andra ord ! satt i 3 heela timmar på zorbis och snackade lite skit och åt god mat och drack ett par omgångar kaffe ;) Eftersom resturangen stängde och ingen av oss var sugna på att dra hem tog vi en runda med våra cyklisar, tittade på lite fina hus o sånt , trevligt ! :)
Var även lite sugna på att dra på bio då vid 9, dock visade dom bara skit filmer så vi sket i att , hade dock vatt jäälvigt trevligt ^^ haha. En helkväll blev de med andra ord med mycket trevlig o mysig var den :)

Idag onsdag, jaa what to say .. Drog med Karin igen efter apun för att dra till bibblan o läsa lite vimmerby tidning :) kul o se alla balare som var med :) Lånade även 3 cd-böcker till vår roadtrip på lördag ;) Sen drog jag mig hemmåt.. Börjat packa och är långt ifrån färdig, måste ju bli färdig med allt ikväll.. Ska även hinna duscha o städa lite . Rackarns o så sitter jag här istället ? Ska ju iaf flytta ut på fredag o flytta hem :) Som jag längtat !
Nu bygger jag ju gångar i min lilla lägenhet eftersom de är fullt med fulla påsar av skit o lådor.. Attans med !

Imorgon ska iaf jag , karin o mallis försöka vinna biobiljetter till Sex and the City 2 och få goodiebags ! Vi hoppas på de iaf ! höhö. Näe vi ska även ta en liten avskedsfika och sen hänga på baronen, så kommer inte hem förens sen sent . Därav packandet idag !

 

På fredag blire hemflyttning, en sväng till IKEA med dady o mami !

Lördag åker vi ut på roadtrip jag, mami o dady !
mayde i'll tell you some day ! haha ..

näe fan , nu måste jag nog packa ! :(
Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0