cut me wide open

usch o fy , får verkligen skämmas själv över att de har varit dåligt med inlägg.. Har dock haft lite o skylla på och i och med att jag varit halft handikappad sen i Onsdags så hoppas jag ni inte blir allt för sura ;)

Veckan i stora drag har varit ganska softa , haha, I onsdags hade vi NP i engelska, vilket gick ganska bra i think :) Slutade efter de och drog med mig halva gänger för att leta efter kronans läkarhus, där gellis fick följa med mig som stöd för att göra ett kirurgiskt ingrepp( finare ord för uppskärning typ? haha) i ryggen iaf, och därav kommer de halft handikappade eftersom mitt sår ska läka underifrån så har jag ett öppet sår i ryggen typ med lite bandage och annan skit i kört .. haha .. Kan ju dock tala om att de börjar lugna ner sig nu, första dagarna var hemska ! Så nu är jag mer åt det levande hållet iaf :)

 

Torsdags blev en halv dag eftersom våran engelska lärare var sjuk, drog hem till dalen eftersom jag hade atgit ledigt på fredagen och var hemma redan klockan 2 ist för 6, de tyckte jag var fint :)

 

Började Valborg igår med en lång sovmorgon, ett besök hos brandtvig för lite allergi spruta, därav ledigheten.. Fick ju även bli min 4:e spruta på en o samma vecka.. Så nu hoppas jag att jag slipper dom på ett tag :p

På kvällen blev de lite grill hos Marica med kicki&ida , trevlans ! Vi tog även en trip down memorylane och kollade på en gammal dvd som vi fick när vi var på skolresan i 6:an , exakt 4 år sen i maj såg vi också, lite kul .. Vi grät och skrattade iaf.. haha !
Sen drog vi iaf vidare på fest där halva Silverdalen tagits sig, stötte även på gamla klasskompisar, mycket trevligt och ses hörrni :)

That was this week !
Talk to ya later !


(Bjöd dom jag bor hos på tårta för att gratulera till lilltjejen, Isabell som har kommit till världen !)


(Knåpade även ihop en liten marsipan bebis som skulle liknat flickan lite halft, såg mer ut som en bebis elvis dock ?!)


(Levde på skolans smörgåstårta och baguetter som vi fick med oss hem ist för att laga riktig mat, hade ju dock ingen ork och laga mat heller då jag mest låg i sängen hela Onsdagen, så detta passade ju perfekt !)


(Ett litet ingrepp som tydligen kräver jävligt stor omplåstring? Vill man vara fin får man lida pin?jaa tydligen !)


(Valborg närmade sig iaf, jag offrade min sjuka rygg och lockade håret i över en timme, resultatet blev, ingenting ? Håret är ju tydligen förjävla tungt och lockarna ville inte hålla sig kvar , så såg mer ut som att jag struntat i och plattat håret :/ )

Ja hörrni, för att påminna er om 1 vecka så är jag nog påväg till Hultsfred just nu , i dressad min balklänning och redo för Bal för första gången :) Klänningen hämtar vi även imorgon, ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0