the silence

sitter på bibblan nu för tillfället, dom andra har gympa och jag har varit hos skolsyster och checkat upp lite med ryggen, inte färdig läkt än men snart :)

påtal om bananas så har jag en förbannad huvudvärk, börjde redan igår och håller sig kvar än .. Men jag ger fan inte upp, bara den dag och en lektion till imorgon sen kan jag nog åka hem o vila ut :) NP imorgon med i matte, får man ju inte missa liksom ? ska nog dra förbi donken en sväng inan jag åker hem med, lyxa till luchen lite om jag nu hinner.. NP:t slutar 10.30 och tåget går 10.35 ... illa där !

dagen i all ära så händer de nog fasen inte mer, ska nog bara hem o sova efter skolan .. 

Hade ju dock tänkt lägga in bilder på min lilla lya jag bor i nu för er hemma som är intrsserade, får se om jag orkar med att ikväll ;) Kan ju vara kul ! höhö ..

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0