never stop fighting !

efter en lång joggingtur med mammsen och kiti(vovven) så slog mami på stort och gjorde grillat till kvällsmat, en måndag? Hur lyxigt är inte det liksom ? :) Känns precis som att de är sommar nu .. dock måste jag vänta en exakt en månad och en dag till innan jag kan fira sommarlovet ! Körde ganska hårt efter turen och gjorde lite behövliga knäböj o shit .. vilket reulterade något jag aldrig kännt innan men ont har jag iaf^^ kanske borde träna den musklen mer .. höhö ! Känner mig nyttig iaf , dock kändes de som jag drog på lite väl för mycket emot vad jag egentligen får i och med ryggen .. men snart jävlar är jag fit for fight igen !

Blev även att vi planerade in lite annat som ska ske innan sommarn förhoppningsvis. Så Kim snart kommer vi nog hela familjen och crashar hos dig en hel helg, för då ska vi slå på stort med både ullared och tyskland ! haha ..

Har även bestämt mig för att dra en sväng förbi BikBok nu i veckan , hittat lite ruskigt söta sommarkläder där som jag måste testa ! :)

Take Care peeps!




Nu lagom till halv 8 hos mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0