en lång fredag och en historisk bilbana !

okej, nu har jag väl helt ärligt hunnit samla mig efter en riktigt lång dag i fredags, som var väldigt trevlig efter en stund :) Även umgåts med boyfrienden och sånt där helgmys :)

för en stund sedan tog mammsen o jag en riktigt skogspromenad, sånt där som man inte riktigt kan göra i kalmar.. Får passa på när man är hemma helt enkelt :)
Väl när vi passerade fotbollsplan vare visst match, min förra halvkusin" spelade, haha .. Lite skumt de där med halvkusiner ?! Aja, stor hade han blive iaf , fick visst reda på att han bara var 1 år yngre än mig med så kanske därför han tydligen blive stor ? höhö.. han såg mycket mindre ut förr iaf ;)

Snart blire mys med mammsen, go mat o sånt :) Frukt till efterätt ! Imorgon är vi ju lediga med så de är riktigt skönt ! Bara 2 veckor kvar i kalmar sedan jävlar flyttar jag äntligen ifrån rucklet och hem igen :) Men imorgon står de förhoppningsvis lite pilates på schemat, måste fan komma igång efter mitt uppehåll på 3 veckor (ryggen) dock är de inte så bra när de inte är färdigläkt , men snart kryper jag ur skinnet på mig själv när man typ inte kunna gjort ngt .. haha ..

Take Care !

Här kommer iaf bilder från fredags :)


(Körde på en svart/vit outfit ;)


(Fia & jag mekade ihop en biltårta till Robin i födelsedagspresent , mycket slit o skratt gav den iaf ;p haha . Fin blev den iaf , innehöll bilfluff med, så lite annan smak :)


(Bilbanan som vi snyggt fixade ihop & en fin historia höll sig om den , haha)


(Efter en stund hos lindell så drog vi ner till Konsum, fia fick låna sin pappas cykel som var lite väl blöt om sadlen, vilket resulterade detta !)


(Tilda joinade oss också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0