bikerbrud !

sitter o nöter på ett "vad blir de för mat" avsnitt .. sicken typ han är den där moberg, finns inte ord ?!

varit med om en ganska så trevlig dag idag trots allt.. skolan kan ju diskuteras men vi visade upp vår dans för jessie iaf, så vi är ett steg närmare slutet.. bara 8 kvar ^^ höhö( alltså åttan ) 

drog en snabb visit hemmåt för att sedan göra Mallan och Karin lite sälle, mallan drog dock hem och sov , haha , så karin och jag fortsatte oss mot donken för att ta något sommarfeeling gött, blev en efterlängtad jordgubbsmilkshake för min del, satt jävligt fint. Dock tog jag en liten för stor så hade ju lagom ont i magen sen ;)

Cyklade vidare mot fredriksskans för att titta på lite fotboll med familjen Borgh, John och Sandra , mycket trevlans :) Sen drog vi en kvällsmat (?) på maxi, okej inte kvällsmat men några knäckebrödbitar som var smakprov åkte ner ;) inte första gången ! hahaha...

 

Imorgon blire NP i matte på morgonen, sen bär de av hemmåt.. ska bli sjukt skönt ! Börjar bli grymt trött på detta ställe.. lite skönt med helg med, för jag är grymt trött på allt nu fan ! haha. varit lite för irriterad på sistone..

nästa helg verkar vara så gott som jävligt planerat alltså.. flytta hem, åka till H-stad kanske och sen tyskland eller Ullared och sen börja pendla veckan därpå, FINT ?!

neej nog om detta , haha .. antar att de är dags o krypa ner !
Take care !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0