bättre sent än aldrig ?

okej, jag är faktiskt skyldig en liten ursäkt för jag vet inte ens om man kalla det här en blogg just nu ? Men får slänga in ett inlägg och berätta att jag faktiskt lever, tro det eller ej !

Varit lite väl stressad runt allt och har väl även tappat lite bloggintresse, men kan ju berätta att jag var på bal i lördags iaf :) Kul som fasen och trevlans med :) Fina bilder blev de och dom flesta var riktigt riktigt fina i sina stora klänningar :) Själv körde jag på en lite mer, rak? Siden kanske.. haha. Röd varen iaf :)

Ska fortsätta i min städning och plockning här omkring. Åker ju hem imorgon och är hemma till hela tisdag morgon :) Riktigt fint :) Skönt med lite ledigt, snart sommarlov med ju så det är ju liksom inte helt fel :) Bara nationella i engelska imorgon med, så är hemma riktigt tidigt , 12 tin typ :) Tror inte ens dom hemma i hultan slutat då ;) haha . Då äre fint :)

Nej , bäst jag fortsätter, snart dags för flytt ju .. Ska bli skönt och flytta hem :)

Take care !


(okej en sneak peak, bilden vill inte sammarbeta och orkar inte fixa mer, så de får bli en sneis !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0