spring-love

igår kom en snäll liten kompis till mig, nämligen H&M's vårkatalog ! Maj GAD !! satt och bläddrade igenom den 4 gånger tror jag , haha illa där !

I och med att jag mådde piss, gör fortfarande ? Men det var trevligt att få lite annat och tänka på.. Sen så är de ju himla mycke goare att sitta hemma och välja ut kläder och fundera ett tag istället för att gå och vara irriterad i en affär, och de är kö till kassan osv.. En fördel med att gå i affärerna är ju kanske att man provar och ser hur de sitter och sånt, men goast tycker jag de är och beställa ur en katalog iaf :)


Idag har de iaf varit en hyffsad dag , skolan gick fort , maten blev sådär och städat har jag med hunnit med.. För er som verkligen undrar ^^


(slänger in en fin lite bild som jag fick av min syster nu)


Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Hoppas du får en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 09:13:37
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0