say whot ?

ibland är inte världen rättvis.. Men idag tycker jag faktiskt synd om mig själv .. Hemma från skolan, andra dagen med.. Skulle ju tänkas vara gött men faktiskt inte, saknar mina babes och sen är de förbaskat tråkigt och bara ligga hemma på soffan.. Dock orkar jag inte med något annat heller, så antar att jag inte har mycket till val ?

Hoppas de går över snart iaf, huvudvärk till tusen typ och sen känner jag mig halft handikappad, eller ah .. Bakom flötet idag iaf .. haha! Men ska iaf vila ut mig rejält så jag kan åka och orka med dom sista skoldagarna eftersom de inte är mycket kvar nu innan påsklovet, och innan de har vi ju studiedag nästa onsdag och lite sådant, ganska chill .. :)

Idag blir de att göra lite sånn där sjuk mat, soppa ! De är fint de , haha, även om jag möjligtvis äter de 1 gång i veckan även om jag inte är sjuk.. Men gött äre ! :)

Now u know !
Take Care peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0