Resursdag :)

En sköönonsdag är vad det är :)

Sovit ut och bara haft de skönt :) Hunnit med en del saker med, var uppe hos mormor och hälsade på en sväng , hämtade också det omtalade "kuponghäftet" ;) Haha ! Sen fick jag en liten knäpp och klippte av mina trasiga jeansleggins till shorts, ja va fan istället för att slänga dom kan jag la använda dom tills dom går riktigt sönder alltså ;)

Gårdagen var med extra trevlig :) Daddy och jag hade de massa trevligt och lägenheten var as najs, köket och badrummet var asfräscht sen var ju resten hyffsat , men ändå :) Hoppas att man kanske kan få den :)

Nu ska jag nog ta och dra fram mina gamla grusskor och benskydden, måste nog fan leta en stund men lika bra att ha dom framme för ikväll blire årets första grusträning för min del ! Way too late , men nu jävlar !! :)

Resursdagar is the shiet ibland alltså, så hoppas du har det trevligt i skolan Gabriella :) HAHA !

Take Care !


Kommentarer
Postat av: djustd

önskar dig en jätte fin fredags kväll! Kram :)

2010-03-26 @ 21:52:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0