Proomqueen !

Idag har det varit en sånn där bra söndag , en helig söndag .. Ja en slappsöndag så som dom ska vara ! Fast ändå har jag fått lite gjort :)

Började med att vi drog till O-hamn för att göra sista fittingen på min balklänning, och nu sitter den som en smäck vill jag lova ! Hade även tydligen gått ner lite i midjan och runt brösten för nu slipper jag ha korset i ryggen utan nu är den hel öppen bara ! Gaaah vad jag längtar tills den ska användas .. Så nästan gång ska vi dit och hämta den bara och sen så äre nära iaf :)

Sen när vi kom hem så slog jag och henrik på stort, så vi bakade brownies och nötklickar? haha..  Dom där nötklickarna såg mer ut som ett mini tefat med en nöt på ^^ Iaf så gjorde vi upp nötterna sen julas .. Ett under att dom inte hade ruttnat, men dom var faktiskt helt normala :)

Nu ska jag joina min sjuka mamma och ta hand om henne lite, kanske sörva henne med tacopaj ikväll, eller så får hon helt enkelt vara med och göra den .. tacopaj ska de bli iaf !

Take Care peeps ! & en till sak , imorgon har vi ju studiedag , satans vad jag ska nana !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0