no comments.

Back in reality, & ny månad med för den delen, mars.. Jaa fasen inne i 3:e månaden på detta året och snön faller fortfarande .. Lite grannar iaf , här har de ju mest regnat idag så det tackar jag för !

Skolan var ju helt okdok. Tårtgruppenn vare denna vecka, Jenny och jag fick fint med beröm för våra höga anslag (tårtbotten) dock när våra passionmousse tårtor var klara och redo att åka iväg så får vi slänga dom båda pga för gammal grädde .. haha jaa bara 4 dagar gammal också , fast de visste vi egentligen . Men vi skyller på att vi inte visste , idag bara ?! Aja . Efter de gav jag mest upp .. traskade hemmåt med en förbannat tung väska och såg ut som en slickad katt i håret efter allt regn som öste ner.

Så nu ja är jag ganska trött.. Men har ju varit iväg till affären med och fullt upp kylen med, för det ekade ganska mycket där inne.. Så där blev man även snuvad på en 5:a.. Lite lessen man blir när dom inte kan göra rätt när det är erbjudanden, dock är ju inte en femma så mycket , men de kan bli mycket i mängden :)
Städat har jag ju med gjort för den delen.. eftersom de såg ut som någon borrat på mitt golv här inne så hade jag ju inget val .. dock undrar jag fasen vad alla jävla smulorna egentligen kommer ifrån ..

Nu ska jag göra mig lite redo för Måndagsmys ! & lite halv 8 hos mig om cirkus en timme :)
Take Care !


(2 sura passions tårtor! )


(Min frukthängmatta är nu väl fylld :)


(Nya ljusfatet som jag fick i födelsedagspresent satte pricken över i:et till mitt måndagsmys !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0