Myslördag :)

Att ha en oplanerad lördag uppskattas nog alldeles för sällan ..

Mammsingen och jag drog iaf in till Vimmerby idag runt halv 11 tin och fyndade loss, köpte bl.a. 2 väskor, 2 bh:ar, ett födelsedagspaket, en tröja och 2 nagellack.. & eftersom mina presentkort gjorde susen så la jag endast ut 58 spänn för allting, haha , de är så man ska fynda ! Jag börjar bli riktigt bra på det alltså.. Borde lägga ut ett veckans fynd .. Öjöjöj vad grejer de skulle hamna där ;)

Gårdagskvällen blev med mys, träffade pälsklingen och diskuterade lite om lägenheten, åt goo middag och marängswish till efterrätt( gott ju kimmsan ;)

Ha en fin lördag :)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0