Happy days!

sicken härlig dag måste jag säga alltså ! Länge sen jag bara kände mig så här glad och hyffsat lycklig ..

 

I skolan var det mest lugnt iaf, kom lite franskor (haha säger man så?) nej men en fransk klass var och hälsade på och skulle tävla i matlagning med HR tror jag .. Hos oss var dom och härjde lite med iaf ?

 

Sen blev det 1,5 timmes drog prat i aulan med någon göteborgare, dock var de min andra gång .. precis samma sak var jag på förra året så här runt våras , lite tråkigt .. Men de var faktiskt lika intressant denna gång med!

 

Efter skolan drog emmsi med mig till stan , riktigt härligt vare ändå :) Blev lite inköp och en hel del fynd :) Först blev det två födelsedagspresenter från Kompaniet och sen blev det lite fynd på Gina för endast 36 spänn , eller okej jag hade ju ett par rabbatkuponger på 300 , men för mig kostade de ju bara 36 , JÄVLIGT billigt och bra :D



(Basic Linne)




(As söt sommarlinne )


En till sak folket , jag och sötan har kanske fått lägenhet , man kan ju alltid hoppas att den blir vår iaf ♥


Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0