happy birthdays !

Sitter och lyssnar på lite go musik som syster skickade för några dar sen , eller egentligen städar jag och lyssnar på musik, men just nu har jag tagit en break.. Lite sur är jag också.. Förbannad på dammsugarn och så finns de lite annat som jag bara går och retar upp mig ganska rejält på , tur att de är lov snart iaf , för den kommer välbehövligt, vet inte om jag hade pallat så många fler skoldagar till..

Ska iaf bli en härlig vecka, ska nog försöka se till att ingen mer ska förstöra mina dagar , syster fyller 20 så de firar vi med lite kalas på lördag och på fredag blire 30 års kalas för en släkting i jönköping, ska bli skoj :)

Sen står även lite annat kul på schemat, men får berätta de lite senare i veckan..  Ser iaf fram emot de sjukt mycket :)

Ska ta tag i städningen nu så jag kan ta tag i och trippla mitt hår lite, måste ju fixa lite ibland:) Dock tar de ju sånn jävla tid med denna kaluffs så bäst man börjar i go tid ;)

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0