Fredagsmys igen !

snart kommer mitt efterlängtade gull hit, men hoppas jag ska hinna slänge in ett snabbt inlägg ;)

Fick hem mina skor från Nelly igår, satt som en smäck och kommer se riktigt najs ut i sommar ska jag säga er ;) För 100 spänn också så är de ju perfa ! ett riktigt fynd ! påtal om fynd så fynda jag även en väska och en födelsedagspresent med, eftersom min väska börja gå mer och mer sönder så haade jag nog ändå varit tvungen att köpa en ny snart, lika bra och fynda en då ju ;)

Sen igårkväll blev det lite härligt fredagsmys med min bruttor här hemma, riktigt härligt vare .. Sånt man borde ta sig mer tid till ! Blev lite filmer och gott och mycket skitsnack med, precis så som de ska va ! Längtar bara te sommarn då vi kan vara ute nätterna långa och bara umgås , spela kubb och grilla .. Då är livet perfekt !
Men igår fick de allt duga att vara inne, lika mysigt de med lite filtar och sånt :)

Har även hunnit klicka hem lite från H&M idag , dom hade riktigt söta klänningar för runt 100 lappen som kan vara kul och ha i sommar ju , man får ju liksom förbereda sig redan nu, så man har lite på lager sen ;) Men de blev ett par plagg där med , så sånt tycker vi om ! :)
Även ett par riktigt najsiga jeansshorts med för 100 spänn, hoppas verkligen dom sitter bra med, annars blir jag nog lite ledsen .. Dock kommer dom inte förens i maj , lite sent tycker jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0