beredd för allt och alla ?

Sicken härlig måndag , även om den mer känns som söndag eftersom jag egentligen borde vara i skolan nu.. Men det är ju de som är härligt med studiedagar, önskar att de vore fler av dom, dock är detta nog den sista på denna termin .. buhu !

Har iaf hjälpt till lite här hemma idag, agerat oljare till vår skinnsoffa som börjar gå mot slutet ;p Sen varit ute och njutit av vårsolen med vovven och mest önskat att de vore gräs istället för ett berg av snö på gården .. Också fått ett riktigt lååångt klösmärke på låret eftersom grannens hund är med vild än tam.. svider lite grannar för er som undrar ^^

Har iaf diskuterat de här med balen med mammsen, nu eftersom Svergie är ett crapy land och man aldrig kan lita på vädret känns de som att man borde vara beredd på alltingen .. Så har kikat efter ett fräsigt paraply och eftersom min klädsel kommer gå en stuk i svart hitta jag ett genomskinligt med svart spets på , lite fräsigt tyckte jag :) inte farligt dyrt heller.. Borde kanske hållt de för mig själv.. Men de var coolt iaf , men får se :) Hoppas på sol i mängder iaf !

Nu ska de bli ragger !! Gaah ! Mumma ska ni veta ! för hos mig resten av veckan blire kanske , sallad ? haha

Take Care !

Paraply, Svart spets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0