Bättre sent än aldrig?

För alla er som är riktigt intresserade så har jag precis tryckt i mig en fet portion med kålpudding, fint satt de också :)

Om några timmar kommer mormor och morfar hit och då ska vi käka lite våfflor, ska bli mumma ! & eftersom jag inte hade chans att käka våfflor på våffeldagen så får vi helt enkelt ta de nu ju, bättre sent än aldrig, eller hur :)

Fixat och trixat litemed kameran och mobilen, så nu jävlar har jag hittat ett smidigt sätt att lägga in alla bilder, är säkert 1000 år senare än alla andra med de, men nu jävlar ;)

Take care!

(Vi hade lite påskbak i tisdags i skolan och då blev dessa kycklingar mitt reslutat, söta ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0