stekning på högsta grad !

sitter o sipprar i mig lite smoothie just nu .. förbereder mig för skoldagen imorgon .. u know, tar fram kläder , fixar trixar .. plattat till håret lite ( tillhör ovanligheten här faktiskt^^ lockade lite först men sket i att sen ) haha..  ska ju upp 05.10 så gäller att man är färdig i tid ;p

helgen har varit rätt så ointrssan , jobbat på brännan så nu är jag RÖD?!! eller jaa .. hopppas de lägger sig till en fin matt brun färg ;) haha ! även fixat ett bord som ska följa med till nya lägenheten , alltså slipat o lackat ! ibland får man knepa fram sina skills ;p även hunnit färga o klippa håret lite grannar hemma hos frisör helena ;p haha ..  dock blev jag lite blooooond ..

veckan blir rätt lugn .. lite arbeten som ska redovisas o sen träffa mina brudar !! :D extra viktigt.. talk to roonskii med om festivalen , kommer bli great !  bara lite avis på alla hemma som får sommarlov denna vecka . själv går man fram till den 18:e :( o baby som tar studenten på fredag ! haha :) så blir ju även lite tårtbak här hemma i veckan .. 3 för att vara exakt ;)

now u know ! :D

take care !

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att knoga Mimmi..! En annan har ju redan sommarlov haha.. och äntligen har jag slutat för helgen! Verkligen heldag.. men tråkigt med balbildern :(

2010-06-06 @ 21:45:30
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0