Grattis alla 07:or !

nu är fredagn äntligen här.. dagen då mitt hjärta tar studenten :) ♥ så grattis gullet o grattis alla andra studenter idag :)

sorgligt nog så regnar de ute nu :( ... var ju uppehåll förut på förmiddan men nu jävlar kom skiten .. väntar iaf på att vi ska få dra iväg mot hultan , lämna av dom 3 tårtorna som jag bakat o fixat och sen bege oss mot valhall:)

blev en tidig morgon iaf , tårtorna skulle ju dekoreras o hårets skulle lockas.. men efter bra många timmar är jag färdig :)

take care peeps!

btw, för er som inte hört måste ni lyssna på airplanes- bob feta. hayley williams . förjjävla fin !




(dress for sucess, redo för studenten iaf :)

Kommentarer
Postat av: ronjskiii

en stilig mimmi!;)

2010-06-11 @ 20:24:59
Postat av: sv:

naaw inte lika stilig som min ronskiiii , men nära på va ;)?

2010-06-17 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0