nye planer, nytt jobb !

hemma efter en lång natt i blomstermåla, ganska schleten med kan jag säga . Men de var dock förbaskat härligt o träffa o umgås med min roonnskiii igen , synd att de är en bit emellan bara .. annars skulle vi nog umgås oftare ;d .. dock var de förjävla tråkigt o åka hem idag .. tåget strulade o vi fick vänta nästan vid varje hållplats på annat tåg , så blev skapligt försenade..

fick dra en snabb sväng till vimmerby med , köpa duschdraperi, gardiner o mopp.. haha , behövliga grejer nu när vi ska åka till lägenheten på torsdag, men skönt o ha allt fixat sen :)

Imorgon blire jobb på Hultans bageri , "sökte" igår o jobb imorgon .. inte illa pinkat , så nu hoppas jag att pengarna rullar in o man får ganska bra med tider :) även flera löradgar sen när skolan börjat förhoppningsvis , vore kul :) Hoppas man bara kommer in i de direkt så :)

Take Care peeeps, now u know !


Kommentarer
Postat av: Malin

askul ju mimmi ! fan bara du har tid och ork att baka lite till mig sen haha ;)



Lycka till imorn i alla fall :D

2010-07-13 @ 22:54:18
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0