burn baby burned !

jag känner mig .. bränd ?!

efter dagens härligheter som har bestått av en lååååång promenad med majsingen , mycket trevlans & väl behövligt ;) Sen drog vi upp ett par timmar till linden för sol och bad , najsligt det med :)

men nu känner jag mig faktiskt bränd på kroppen .. skinnet stramar ganska bra iaf ..

efter en lång hel dag är jag faktiskt ganska rastlös nu , inte trött utan bara jäkligt rastlös ..
planen var att dra på zumba i hultsfred , men ändrades dock .. den andra planen är nu att åka inlines med schwester .. får se hur de slutar :D ! haha ..

take care ! ♥


skulle ju gärna legat vid den här utsikten , men just nu får baksidan & linden duga ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0