work out, get ready , beach 2010 !

ännu en lördag börjar gå mot sitt slut, och jag gör som vanligt på lördagar, ligger och jäser i soffan med päronen, och härligt skönt äre .. Vekrligen vad jag behövde efter en riktigt trälig vecka.

Har iaf tagit mgi till gymmet idag , efter mycket tjat på pappa så följde han med, har även vatt och kollat på en mobil som jag förmodligen ska få i födelsedags present.. på tiden va ;)
Har också vatt och cashat ut en hel del paket , mycket härliga och fina grejer :) Längatr bara mer och mer till våren nu alltså . GAH !

Nästa vecka blir riktigt spännande, nytt schema & ska även börja dansa. Ta tag i mitt liv med andra ord :O Haha . Ska köpa träningskort på friskis och svettis med ;) Så nu jävlar blire andra bullar ! Hurtiga Mimmi ska fan komma igång ! Har räknat ut på en sisådär att det blir en hel del timmar åt träning, 3 timmars dans, 2 timmars gympa och sen ett par pass på FS ;) Kanske hinner bli färdig till beach 2010 ! ;) Ska iaf ta tag i mitt liv , inte bara ligga på soffan och päsa som jag har gjort sen lucia helgen typ . FY SKÄMS !!! på mig själv , får slå en linjal på fingarna !

smidit lite planer med icka också om balen , gah , jag längtar nästan ! :) vi ska bli ett riktigt snajsigt par jag och min älskling :) ♥

some thoughts bara :)

Take Care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0