to much feelings ..

åh vad livet är knasigt ibland, känns lite fel att skriva ner sina känslor här nu , men tyvärr är det nog ett måste vid detta läge , få ur mig lite weird feelings liksom.

Kan ju börja med att berätta att jag saknar min mamma , jag längtar helt eneklt sjukt mycket hem .. SJUUUKT ! var likadant förra måndagen , dock trodde jag att det var en en gångs grej, hade ju trots allt varit hemma en månad och sen bara dra .. Men nu är det tillbaka , nästan värre .

Tänkt på mycket sjuka saker, ack vad en människa kan tänka ? Jag önskar att vi hade en värld utan tv , eller iaf hemma . Jag önskar att jag uppskattade livet hemma mer, vara runt folk som älskar en , kunna prata med vem du vill och ändå ha ett eget rum men ändå känna sig trygg.. Här känns livet skit nu .. Jag önskar att istället för att sitta vid tv:n hemma och datan , att bara vara med familjen , dock är det ju de enda folket nästan gör nu .. Tittar på tv . Men jag vill iaf titta på tv hemma !!!

Jag har gråtit ett par skvättar , önskar att mamma inte hade ringt faktiskt, då hade jag varit hård, stått emot dom , men icke.. Som en sjö.. Funderade starkt på att åka hem förut , dock så kändes det skit att stiga upp tidigt igen , åka tåg på morgonen och allt sånt strunt .. Så åker hem imorgon istället, hemma vid 6 , ska krama min mamma HÅRT ! och sedan så ska jag njuta av att ligga i våran soffa hemma , gosa med vovven och bara njuta av familje doften . Åka på onsdag vid 10 tin , blir kanon eftersom vi börjar vid 12 .. Sen bara två nätter här ..

Vet i fasen vart dessa känslor kommit ifrån , klarade mig ju så himla bra på höstterminen , men nu har det bara gått nerför .. Och mallan är inte heller här för att göra mig sälle på en promenix, nä för hon ligger hemma i hultan i familjens soffa .. :(

Nä usch , blir less på mig själv ibland , varför i helvete måste jag tänka så föbannat ? what the F !

Hade jag vatt mig själv idag hade jag redan käkat ? varit och handlat? dammsugit? och sen satt mig vid datan , sist ?! Men nu sitter jag här och allt är ogjort . borde ta tag i mitt liv , gå och handla och sen gå en promenad, med Mp3 , pallar inte mian egna tankar mer alltså. Dock blev det jävligt mörkt nyss ?

Nej , borde kanske äta , man blir tjock av att inte äta , visste ni de , det förklarade iaf um för mig .. tack sa jag bara , tack !

This is shit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0