time passing by.

yeah im back , again.. På bättre humör nu dock , vilket är en sak som är säker, kan ju säga att jag var ganska trött på mycket i förra inlägget så det fick ta lite stryk .. men känslor är känslor, ibland måste man få ut dom bara .

Kollar förövrigt let's dance, inget och hurra över faktiskt, men i pauserna letar jag en ny mobil som kanske vore på tiden , eller kanske , haha jag vet ! Ska iaf ta och ringa min lille kusin som har en likadan som jag antagligen vill ha , ska bara se vad ha tycker om den :) Dock hade jag helst velat haft en Grå, men det får nog kanske bli en Röd :) Fint ska de va iaf ! Vitt hade ju varit bäst , men mobilen finns tyvärr inte i den färgen :p

Snart smäller det då den 10 timmar bilresan till Idre drar igång, längtar lite faktiskt :) Dock inte till dom där 35 minusen som ska bli och att sitta fast i en sitt lift i 1 och en halv timme.. men hoppas på det bästa :)

Take Care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0