one month to go ..

jag var ungefär nyss precis nära på att bli av med cirkus tusen spänn från kontot då jag skulle nätshoppa lite vare tänkt, lite fynd och lite annat strunt .. Men då sidjäklen och allt annat muckade lite gräl så gav jag faktiskt upp .. lite putt på att blev jag efter en timme sisådär.. Så får helt eneklt bege mig ner till stan nästa vecka och bränna lite pengar .

Insåg också när jag logga in på blogg.se att det är den 16:e idag , har totalt glömt bort allt med datum och vad det heter , men kan ju iaf berätta att idag äre exakt en månad kvar till fröken här blir 17 :) Sounds najs ! Jag längtar till paketen iaf ;)

Ha en fab lördag kväll ! Take Care !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0