hem hemma :)

ja för er knattar som inte riktigt hänger med här så kan jag berätta att jag är på hemmaplan , hem hemma som vi säger i skolan , och jag mår som en pärla. Eller inte riktigt då , lite tung i huvudet och så , och träningvärk också ! dock ser jag inte riktigt det som en sjukligsak ;) Men ont har jag ! Borde egentligen sitta vid skolbänken dock, så hoppas inte tomas och dom hittar hit (A) .. Men som jag har hört så var inte jag den enda, så det känns ju skönt ..

Kan ju berätta att gårdagen var också trevlig, invalet började, dans hade jag Jazz började vi med , street imorgon (?!), så om ni förstår så är det därifrån träningvärken kommer , otränad som bara satan är jag ! Fyndade lite på stan också, innan jag åkte hem alltså, en kjol och lite presenter , på rean då som ni förstår , sen hade jag ju någon 20% lapp också så de blev extra billigt (A) en finfin kjol till sommarn iaf , som kommer passa fint till min nya jeansjacka ;) iaf , den kostade mej bara 40 spänn, de kan de ju vara värt ..

Var ju med mammsen igår på herrarnas fotbollsträning, dock blev det boxercise för dom istället, och kom underfund med att fan vad jag saknas att svettas ? Kan man verkligen det ? Ni vet bara svetta aset av er och sen bara känna att fan vad duktig jag har varit nu ? Så funderade lite på att dra på fotbollsträningen ikväll, dock så känns det lite för sent för mig som ska upp vid 5 imorgon , så det får bli en annan gång , kanske ska ta tag i att när dom drar ut på grus och jag fått upp flåset lite bara .. Önskar verkligen att det var vår nu alltså , så man kan ge sig ut .. Men ska iaf ta tag i att och börja på friskis &svettis nu , ett par dagar i veckan några pass , sen jävla vad bra !:D

Nu ska nagelacket fräshas upp, lite vårkänsla på det så blir man ju lite gladare istället för att se all jävla snö som bara faller ner , till banken måste jag också .. Om jag vill ha körkort tydligen ;p haha ..

See you when i see ya !

Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0