City walk !

jaha hörrni , ni märker att ajg hänger ofta här va, flera inlägg om dagen ju .. or not. Ganska dött här, på bloggen alltså, annars äre full rulle. Mycket som ska göras nu när man missat en vecka i skolan och sen vill ju mitt word inte fungera heller så det blir lite arbete att fixa i helgen , dock bara översätta och pima ett recept på engelska ;)

har varit en ganska cool lugn skoldag , dock var jag trött redan när jag steg upp så det har inte varit värdelns roligatse dag , huvudvärken har dunkat hela dan sen ska jag ju inte säga att mina flickor gjort de bättre ;) Slutade iaf runt kvart över 11 , så käkade lite och drog ner till stan sen och gjorde en härlig runda där med Gabriella och Emma, kändes ganska skönt, och som jag sa till Karin så skulle jag inte köpa något över hundralappen , och det höll jag kan jag lova , dock blev det ju lite alltsammans.. Men de kan de vara värt, köpta iaf massa födlesedags presenter, en till min  syster till och med , som fyller i Mars, haha, de 31 oxå för er som verkligen vill veta , så ni ska veta att jag är ute i god tid ! Kan nog nästan tänka mig att hon inte ens köpt något till mig än och jag fyller om mindre än en månad ..

Skönt att åka hem imorgon iaf , vatt en pretty damn tuff vecka , måndagen var ju helt knas ! Så tackar verkligen alla mina fina vänner som fanns där och icka som gjorde mig sällskap även trots mitt dåliga och gråtiga humör.

 

Nä , nu har ni fått reda på lite vad som hänt :) Ska ta och kika på mina nya fynd och ta bort alla röda lappar ;) Sen ska jag nog krypa ner och läsa en bok , 14 år till salu , den sägs vara bra så ska påbörja den :)

 

Take Care !


Kommentarer
Postat av: syster

Du känner mig för allt väl.. haha..

2010-01-22 @ 23:24:01
URL: http://kimengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0