Calmare dancing by .

sitter här igen nu , i kalmar alltså , tänt lite ljus och myst till att , sjukt kallt äre här iaf !

Smällt i mig en macka också , dagens middag ! wiiho , näe illa faktiskt, trodde nog pastasalladen jag gjorde för några dagar sen skulle smakat lite bättre idag men icke , sen så pallade jag inte riktigt köpa mat för en dag sådär , trodde kanske jag hade ngt mer i kylen , men ack vad det ekar där inne alltså.

Slutade dagen, tråkiga dagen för att påpeka, med dans , kul :) Näe denna dag blev det streetdance , varje torsdag nu och jazz på tisdagar :) Sjukt kul vare , dock har jag ruttet ont i mina mjukisbrallor, trodde faan dom skulle brännas hål i så mycket som vi snurrade och gled omkring, men det börjar likna lite mer dans nu än bara 4 yra små kycklingar ^^

Snart äre helg iaf , skööööönt :) Fast drar ju till Halmstad på lördag för att hjälpa syster med lite flytt ,ska bli ganska skoj, dock inte bilresan .. hatar åka bil, iaf så länge .

Ska nog ta och ta tag i dammsugandet nu kanske , u gotta do what u gotta do . Kanske ska gå upp och höra med husherren om han kan pumpa min cykel, får se om jag orkar .. Ska nog duscha också , blev ju lite varm av dansen ;) Sen tvätta med .. Fan im good !

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du om husherren sa nej kan jag ju bara säga att du är kompisar med stans bästa cykelpumpare haha.. får ta det på måndag om du inte fått i nån luft haha ;)

2010-01-28 @ 22:31:44
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0