back in town

Nå här har det varit ganska dött på sistone märker jag ;) dock finns det ju en orsak , semestern i idre har varit data fri och det har varit skiiiit sköönt :D !

Hemma nu iaf , känns ju ganska hårt , var skönt att vara ute i friska luften flera timmar och bara glida omkring, njuta av solen, bästa på kvällarna med god mat och låtsas att alla dagar var lördagar , men nu är det slut på de .. Nu är vi tillbaka till verkligheten , dock så har jag ju en hel helg och förbereda mig för innan man ska tillbaka till skolan igen och fortsätta att bo på resande fot känns de som ..

Snart dags för lite bandy iaf , den årliga bandyn som är sjukt kul att kolla på , gubbar som möter ungdomarna , fulla gubbar för att vara exakt.. haha ^^ Näe men ska la dra dit om cirkus en timma med lite sälle från tilla och sen följer kiti självklart med :)

Borde dock gå och fixa iordning mig nu , bott i mjukisbyxor hela veckan så kommer kännas skumt att ta på sig normala kläder ^^
kan ju dock också berätta att bilder från idre kommer in när jag är tillbaka i Kalmar och är sysslolös där ;D thihi .

Take Care ! & trevlig fredag allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0