we don't love klt anymore !

sitter i skolan nu efter mycket om och men och borde egentligen ha gympa, men efter att tåget blev inställt och det kom en ersättningsbuss så var jag typ en halvtimme försenad och inte nog med de så kunde ju inte busschaufför jäklen stanna vid en hållplats nära skolan utan skulle nätt och jämnt köra in på kalmar station.. lite irriterad blir man.
Kändes iaf som att det var onödigt att byta om så gick till skolan för att vänta in dagens andra lektion.

Igår blve det en lugn och skön dag, pysslade lite med min nya mobil som jag helt totalt glömt bort att berätta att jag fick i födelsedagspresent :) Snälla päron jag har :) ♥ Aja, det tog ett tag bara innan jag kom igång med den helt och hållet, och ett jävla tag innan jag hittade Ä på skiten, men nu äre funnet iaf, men ska ju bara berätta att om ni undrar varför det tar lång tid innan jag svarar på messen så äre för att den är sjukt svår att skriva på, just so u know, tar ju ett tag innan allt flyter på :)

Blev också att man tog tag i och gjorde lite sugerpaste för första gången med som ska vara till tårtorna tills kalaset på lördag, alltså ska jag ha sugerpaste istället för marsipan över dem, det var sjukt knöligt först fast jävligt smidigt egentligen om ni fattar ^^ borde dock inte kört ne näven i den kletiga massan då den satt som berget sen. Men hoppas på att den blire bra iaf , den skulle vila något dygn så får titta till den imorgon och hoppas på de bästa nu :)

Kanske dags att bege sig och hämta böckerna, nu vet ni allt trevligt som hänt iaf ..
 
Take Care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0