Walk idiot Walk

bara för att intresse klubben ska veta lite bara , så har jag precis varit ute på en promenix, dock blåste det som fan och sen snöade de :( s promenaden blev inte så lång, kan ju oxå ha med saken att göra lite att jag inte riktigt hamnde där jag ville hamnat ^^ men jag hittar som en kung här nu iaf :D ! Har iaf tränat nästan 3 timmar idag, 1 och en halv timme dans, promenad och massa sånt fint ;) Nu har jag varit duktig iaf ! :)

Nu får det bli Fame, varit sugen att se den länge nu .. så får varva lite med halv 8 hos mig sen , finalen i Calmare jue ;) Hade också gärna ätit något gott till.. dock har kylen absolut INGENTING att bjuda på ..

Over and Out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0