Valentine's day on movie

ja eftersom det fortfarande är lite mer än en timme kvar tills vi börjar skolan så sitter jag här och kolalr på days of our lives. efter de kanske man ska ta och fixa sig och dra och käka lite lunch i skolan innan lektionen, annars lär man nog gå hungrig hela dagen.

Förresten kan jag ju nämna att det vatt lite dött på film fronten hos mig, men nu jäklar finns de en film som jag att jag absolut SKA se , valentine's day, den verkar riktigt bra faktiskt, lite smått rolig sådär och sen äre ju många bra skådisar med i, så efter den 12:e nu så ska den ses !

påtal om ala hjärtans dag så ska de bli ganska mysigt faktiskt, har köpt lite söta presenter till mitt hjärtegull som jag tror han kommer tycka om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0