the break !

sitter här och är ganska duktig av mig faktiskt, eller inte just nu dock när jag skriver ihop ett inlägg, men innan och efter alltså, behövde bara en break . Finurlar lite på en bokrecension som jag försöker att få färdig idag så man har gjort den färdig för terminen så man kan koncentrera sig på annat. Som sällskap till 14 år till salus bokrecension gör mig Mayday parade som Emma så glatt presenterade för mig, ruskigt bra är dom, lite blandning av fall out boy och jimmy eat world ! Som varit mina favvosar sen länge , så hallå liksom? , kunde ju inte bli bättre :)

Igår vart det iaf kalas, jag stod för de hemma gjorda tårtorna med den överraskande sugerpasten på, lättare sagt än gjort så fick mamma bli min nödhjälp då tålamodet inte räckte till.. Resultaten blev iaf kanon och bilder får ni se när sportlovet är över, då kommer det väl in ett långt bildregn med härliga foton. Fick ju lite presenter med, OTH säsong 1, har ju redan 2,3,4,5 så 1:an var ju kanon !, sedan blev det 2 silikon bakformar med rosor och solrosor av syster :) Sedan så fick man ett tårtfat & massa storamuffins formar och en härlig handduk med muffinsrecept på av mina kusiner :) & sen fick jag ett fint tårtfat och goa ljus till av moster och kusinen & sen trillade de ju in lite pengar och presentkort med, sånt uppskattas verkligen också ju !

Nä om man ska se till att bli färdig med läxorna så man kan åka och handla lite till kalaset på Onsdag då mina underbara brudar kommer hit, fast sötis gellan kommer på tisdag istället, kommer bli great flickor ! :D Sen ikväll ska jag försöka få med mig Henrik så vi kan hyra lite filmer och mysa, sånt behövs ! Denna gång ska jag övertala honom om att jag får välja film dock, är inte så sugen på wallander, men riktiga tjejfilmer ser jag dock fram emot. Hoppas henrik tycker desamma bara ;)

Take Care peeps !


(En riktigt känsloladdad bok, dock värd att läsas av alla !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0