the day after the big day

sicken dag.. igår, ja jag hade the time of my life ! kunde inte blivit en bättre dag, fira med vänner & sen familj och sen få en massa härliga paket som jag inte ens kunde ana, vilket kändes kanon ! Sen avsluta sin födelsedag med lite sällskapsspelade med 2 av sina finaste vänner, ja så bra trodde jag inte dagen skulle blivit iaf.. folk kan verkligen överrska en !:)

Idag blev det iaf en lugn dag, stannade hemma i dalen vilket innebar att  jag missade en skoldag, men de var de så värt.. Varit på långpromenix med vovven och sen städat min garderob då mamma inte längre tyckte att dammråttorna höll hemma där, iaf inte nu när vi ska få fin besök på sportlovet ! ;)

tänkte slänga in bilder på vad jag fått, men eftersom jag ska vara hemma nu under sportlovet och så, så får jag slänga in bilder från kameran efter antar jag, men kan ju nämna lite iaf ;)

adidas bag
7 olika sorters plåtburkar att ha mina kakor och stuff i , über söta !:D
2 muffins burkar
elektrisk juciepress ♥
jeans tights
ett supersött förklä :)
lite andra kläder och smått och gott :)

Skulle också bara säga att, jag älskar min familj :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0