sweet home ala dalen !

sitter hem, hemma nu som vi säger :) i älskade lilla dalen, känns ruskigt skönt att vara hemma igen efter en vecka sisådär.. började ju iaf nästan bra idag , alla lektioner var ju "tyvärr" inställda, så istället för att komma hem vid 4 var jag hemma vid 12 , det gillar vi lätt !

Var med pappsen och hämtade ut ett paket, sen blev det lite provning och ett par boyfriendjeans, som dock var lite stora, men riktigt sköna.. ah , dom fick iaf stanna kvar & sen lite annat smått och gott :) Lite dåligt att jag hade kameran i kalmar, annars kunde ni fått se alla mina senaste hundra fynd typ ( och jag skojar inte! ) haha (A)

Kvällen ska iaf spenderas med mitt hjärtegull, med lite film och mys hemma hos han :) Men först blire att åka och kolla när han testar lite kostymer och sånt till balen, ska bli grymt spännande ! i miss him ! Så längtar verkligen tills han kommer snart , om crikus en halvtimme kanske, så bäst att jag kanske slåt in hans lillasysters paket som hon ska få idag eftersom det är hennes födelsedag :)

 

& imorgon fyller Gellis år ♥ det gillar vi också skarpt ! för de betyder ju att det är min tur snart med, och längtar efter att riva upp alla stora paket som ligger här hemma ! ja nu vet ni ;)

Take Care peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0