sudda sudda sudda sudda bort din sura min..

okej, idag har jag varit extra duktig mamma :) Istället för att mest ligga på soffan på min halvt lediga dag så betsämde jag mig för att sportlovsstäda, ja de kan vi kalla de, har iaf dammsugit & dammat och haft mig, gjort det extra fint eftersom det förmodligen kommer bli den sista gången jag stödar här nu på ett par veckor eftersom jag har fullt upp med att typ vara hemma och fylla år och sånt, u know ;)

 

Hade också tänkt att snygga till mina naglar, får passa på till måndag, för sen måste de bort igen :( Men så äre när det är sånna regler i skolan. & sen även plockat ögonbrynen då en viss pojkvän tyckte att dom var påväg att växa ihop, jag håller dock inte med.. men nu äre gjort iaf ! haha ..

 

Kan också berätta för mammsen att jag har med mig mycket gott hem på fredag, eller tisdag kanske, smidigast så när man får åka bil ( TAAAAAAAAAAAAACK ICKA !:D) måste dock göra massa påminnelselappar till mig själv här för fan så glömsk man kan bli, ska ju beställa lite smått och gott till nästa vecka :) me lajki !

Nä, kanske ska ta tag i mitt nagelmålande och se på lite One tree hill till.. gå bort från msn också, det börjar bli ett jävla tjatande om sommarjobb där ^^

Take care peeps !


(Städa suuuuucks, web cam är ju såååå mycket roligare :D ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0