sickness ?

känner mig .. ni vet .. sådär lite .. sjuk ? jodå, det är så det känns nu.. är sjukt trött i kroppen, har bara lust att spy upp min mat som jag fick slänga för den inte riktigt slank ner, så har tryckt i mig 3 knäckebröd med smör istället, tur att jag kan frossa imorgon, eller kan, jag ska .. äta god mat ! tårta och grejer, de kommer sitta fint, hoppas bara att aptiten är bättre då..

borde verkligen plugga också, men jag fryser lite för mycket om fötterna för att hämta min bok som ligger i väskan tillsammans med den där digestiven, mums ! kanske borde hämta att ändå ;)

Helgen har iallafall varit ganska underbar, lite alla hjärtans dag då man fick 12 söta silikon muffinsformar i hjärtan av pojkvännen, sånt tycker vi om :) & för att vara snäll fick han en mugg och en nyckelring med vpra namn och vårat datum tillsammans på, samt lite annat smått och gott :)

Morgondagen närmar sig riktigt snabbt, ja för det är ju inte vilken dag som helst , klockan 13.18 imorgon var det 17 år sen min mamma tryckte ut mig och fick en söt liten flicka ;)
Kan faktiskt erkänna att jag har lite ångest, känns lite jobbigt att fylla dom där sjutton åren, men ett steg närmare körtkortet iaf ! Dock får jag inga presenter på sängen och ingen skrövlig sång att vakna upp till, känns lite ruttet om jag ska säga det själv, men vi får la se kanske nån ringer och väcker en med sång :) & paketen får man ju på kvällen sen  :)

 

Well i guess att läxorna måstes göras om jag ska få lite fritid denna vecka, sen får man ju inte missa halv 8 hos mig denna vecka, för nu är dom ju i självaste kalmare ! Sen måste man ju vara väl utvilad till morgondagen som jag hoppas kommer bli en dans på rosor !

 

Take Care !

okej, update om att inlägget är 19 timmar försenat inlagt .. illa på blogg.se ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0