sälle.

väntar på lite sällskap just nu.. som faktiskt är på G , mallan och karin lär nog stampa in när som .. men trevligt skare bli ,eftersom jag vet att dom redan åkt kan jag ju slå till med och berätta att karin ska få en försenad födelsedags present idag , tror hon kommer gilla den faktiskt :)

Känner att jag varit grymt duktig idag , städat, tvättat, diskat u know .. allt sånt där tråkigt, men nu äre fint och fräsht här .. sånt tycker vi om :)

Var ju även en sväng till skolan idag med, trots att vi var lediga , men skulle fixa lite alla hjärtansdag presenter, synd bara att jag vet att pojken min läser denna kassa blogg (A) haha.. annars hade jag gärna slängt in en bild, för ack så fint de blev, gellis gjorde ju med lite fina saker, får iaf ta och visa er efter den 14:e helt enkelt :)

Sen har de nog faktiskt inte hänt mer idag, bäst jag loggar ut in mitt sälle kommer, för snart blire halv 8 hos mig och sen andra avenyn , får se vad mellan programmet blir ^^

Take Care !♥

kan ju också dock berätta att detta inte varit min vecka, pajat min data lite till och sen glömt mitt smink hemma i dalen , så har varit hemsk blek och uttråkad ^^ haha .. men hoppas iaf att ngt datasnille kan fixa den , eller lite lim .. datan nu då alltså:)


( Här har ni en halv dagens, osminkad och allt :) Näe men hittade min gamla skinnjacka som jag inte använt allt för mycket , men nu jäklar har jag dragit på den.. & bara så ni vet är min spegel tvättad nu !! haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0