no more liksom?

Nä nu får det nog liksom fan bara vara nog ?

Snön har bara blive för mycket nu & jag är riktigt glad att far min gör mesta delen av skottandet i den här familjen för nu pallar jag inte mer, to much säger jag bara !

Ska snart ta tag i att och städa lite med, för ikväll är planerna att gellis ska komma hit , om dock vädret tillåter, man vet ju liksom aldrig, men jag hoppas verkligen hon tar sig hit :) & imorgon kommer resten av gänget och pull,fannie,tilla och fie hit på lite kalasande :) De tycker vi om ! Så kanske bäst att ta tag i de där med städandet jue ?

Blive mycket snack om värme runt omkring här med.. på bloggarna alltså .. haha . Går inte att gå förbi en enda blogg förens man ser ett sommar kort och allt de där med värme .. & jag är la desamma, nu har vintern vekrligen gått för långt .. & inte nog med de så gör den här jävla snön att det kommer bli översvämning här igen, fast som tur är så bor vi ju inte nere vi sketåa och inget hus har vi att ta hand om där heller, så denna gång drabbas vi inte :)

Take Care peeps !

and one more thing .. kollar på lite ruskigt gamla bilder .. shiet vad man älskade den tiden & mitt hår .. my gad vad långt de var ? Vart tog de vägen liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0