lycklig för första gången i kalmar?

vilken underbar dag jag har haft idag alltså :) Känner mig helt glad, förutom att jag är proppmätt fortfarande och har sjukt ont i magen ^^

I stora drag så började det med att vi hade chokladprovsmakning på våran livsmedelsteknik med kicki, dock msakade typ all choklad skit, men det blev lite tranbär, salmiak & blåbär bla. Sen efter skolan så blev det en sväng på stan med Emma då hon var med mig och sökte lite sommarjobb, så hoppas verkligen att nått av dom 8 jag sökt nappar.

Sen blev det också lite shopping, först och främst för jag var ute efter en BH till balen och det var ju inte världens lättaste, fick iaf gå till bröllopsbutiken efter mycket om och men och det verkar som jag ska slänga ut 300 spänn på en liten BH , men så får de bli, tänker inte gå nude iaf ^^

Sen så blev det Zorbas med Gellan, Emma & Bejja :) Fasen vad härligt det var, åt dock to much, men den känslan att ha dom nära och vi pratade om allt, vilket kändes riktigt skönt. Satt iaf där i cirkus 2 och en halv timme, haha, tror dom som jobbade där ville ha ut oss, men vi satt och åt och åt och bara hade allmänt trevligt , det är en sak som är säkert iaf, att vi lätt ska göra om de ! ♥

Kom ju hem för en halvtimme sen ungefär, så har egentligen lite att styra med, duscha, diska och packa om , men jag är lycklig ! Imorgon åker jag hem, najs ska de bli, för nästa vecka blire inte allt för många skoldagar och sen äre LOV ! Mi lajki ! Då står det kalas på schemat, och lite ferre och lite myspys med mina flickor som kommer och sover över, gosh vad härligt de kommer bli !

Ska skruva upp volymen på OneRepublic och hoppa in i duschen nu, kanske hinna se slutet av Vampire Diaries, fast har ju redan sett allt, men missa inte de nu iaf, bästa serien på länge ska jag berätta för er !:)

Take Care sweeties ! ♥


(Blev detta härliga fotvårdspaket som jag suktat efter länge, nu var det totalsänkt så jag slog till på att , 30 spänn istället för 130, så ska de se ut :)


(Still going strong ! )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0