It's my birthday !

sicken dag .. en härlig dag ! vaknar av en massa sms på morgonen, även mitt i natten då nån jäkel trivs att vara uppe cirkus 3 ? men  härligt ändå :)

Fått en massa gratulationer med och klassen har sjungit med deras skrövliga fina röst (A) näe men jag tackar och bockar ! Även klämt i mig en semla eftersom de är semledan, & för att vi fick i matsalen ;) Så ska ju berätta att vi LP09 bakat och fixat 900 semlor till denna dag, lite kul sådär ;)

Längtar nu bara tills jag får åka hem iaf, öppna alla paket och ha mig ! Smälla i mig en god tårta med, hallonspicy, får se om jag hinner ta bild på den, men smaskig ser den iaf ut att vara :)

Take Care Peeps, för nu ska jag ha en rackarns bra fortsättning på denna dag ! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Graaaaaaaaaaaaaaaaaaattis ;D fast jag har redan sagt det ju.. du måste ju få din present med.. men den är inte riktigt inhandlad än ;)

2010-02-18 @ 16:40:42
URL: http://pijetao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0